Overslaan naar inhoud

 Bij het bevestigen en betalen van uw bestelling verklaart u zich akkoord met de volgende voorwaarden:


Een bestelling gaat pas van start (ook voor B2B klanten) wanneer uw betaling voldaan is. Bij een geweigerde betaling ontvangt u van ons een betaallink en kan u alsnog uw betaling in orde maken via de link van Mollie. Dit is dezelfde provider als in de webshop en is compleet veilig.

Indien de betaling na 7 kalenderdagen nog niet voldaan werd, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.

Wanneer de betaling voldaan werd gaan we van start met uw bestelling, het kan zijn dat een item nog besteld moet worden bij onze eigen groothandel. Daarom hanteren we momenteel een levertermijn van 10 werkdagen.

Hebt u een item voor een bepaalde datum nodig, neem dan eerst even contact op via het contactformulier. 


Wij verzenden met B-Post. Bij voorkeur kiest u een post punt of een pakjesautomaat om uw pakje te laten leveren. Wilt u toch een thuislevering en wordt uw pakje gestolen? Dan kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld wanneer u niet aanwezig was en de postbode uw pakje achterlaat op 'een veilige plek of bij de buren' .

Hebt u uw pakje voor een bepaalde datum nodig? Plaats dan ruim op tijd uw bestelling. Ook hier kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden bij een latere levering door B-Post dan vooropgesteld werd. 

Indien u er voor kiest om zelf uw pakje op te halen, dan ontvangt u een e-mail wanneer uw bestelling klaar is om af te halen. In de mail zullen een aantal afhaalmomenten voorgesteld worden. Graag deze bevestigen via een berichtje op het nummer 0496/50.20.59, zodat er zeker iemand aanwezig is om u verder te helpen. Het is aan te raden dat u uw bestelling nakijkt bij het afhalen. Erna kan er geen terugbetaling meer verkregen worden.

Afhalen kan momenteel nog op Doornzele Dries 121, Evergem. Vanaf 15 juli 2025 wordt dit Goeiingen 9, Evergem.

Custom made bestellingen kunnen niet geretourneerd worden. Tenzij de fout bij ons ligt. 

U dient zelf na te kijken of het ontwerp dat u doorstuurde in orde is en geen schrijffouten bevat.

Een standaard bestelling geplaatst waar u niet over tevreden bent? Kan gebeuren.  Neem dan binnen de 5 dagen contact op via het contactformulier en vermeld duidelijk het factuurnummer, item waarover het gaat en het rekeningnummer voor de eventuele terugbetaling.  We verwachten uw pakje dan terug bij ons binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling.  Retourzendingen mag u opsturen naar het postkantoor van Evergem in de Hofbilkstraat 18. Retourneren is op eigen kost, tenzij de fout bij ons ligt.

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

- de wenskaarten mogen niet uit hun folie gehaald worden (de binnenkant bevat nooit tekst en is blanco)

- andere items mogen uit hun verpakking gehaald worden om te bekijken, maar mogen NIET gebruikt worden.

- textiel mag gepast worden, maar mag NIET gedragen worden langer dan de tijd die voor een pasbeurt nodig is.

Werd aan alle voorwaarden voldaan? Dan mag u de terugbetaling daags na ontvangst verwachten.

Ligt de fout bij ons? Is de inhoud van je pakje stuk door de levering? Neem dan een aantal duidelijke foto's van het probleem en stuur deze samen met de omschrijving van het probleem, factuurnummer en rekeningnummer voor de terugbetaling alvast door naar tattieskaartjes@gmail.com. U zal via mail een verzendeticket ontvangen van B-Post zodat u kosteloos kan retourneren. Wanneer het pakje bij ons toekomt en het probleem erkent wordt zal u een terugbetaling ontvangen.

Onze dienst na verkoop is zeer toegankelijk, aarzel dus nooit om contact op te nemen mocht u vragen hebben of info willen over uw bestelling!

Via mail naar tattieskaartjes@gmail.com gaat dit het makkelijkst.